Marketing the Future at 40+

5Viața poate fi privită mereu din multe perspective. E suficient să fii dispus să faci asta și nu doar la modul contemplativ, care recunosc aduce multe chestii faine, ci la modul activ, cu accent pe rezultate.

O altă perspectivă

Spre exemplu de ce nu ar fi posibil să ne gândim la viitor ca la o activitate de marketing ca mai apoi trecând de la gând la faptă să realizăm lucrurile cât mai profesionist?! Treceți vă rog peste conotația pur materialistă a marketing-ului pentru a prinde ideea la care mă refer, anume aceea de a privi ceea ce urmează, ca ani și experiențe de viață, drept lucruri frumoase, interesante, oportunități de învățare, de dezvoltare, de evoluție, care pot fi abordate eficient. Știind că toate acestea vin oricum spre noi, haideți să mergem și noi spre ele, cu încredere și cu bucurie. Ne vom crește conștient șansele de împlinire a vieții în acord cu dorințele personale.

Urmează-ți visul, distrează-te între timp și fii tu însăți!

Cam asta a fot concluzia la care am ajuns sâmbătă 29 noiembrie 2014, la seminarul Eu Contez! Fabuloasă la 40+, împreună cu doamnele fabuloase care m-au onorat nu doar cu prezența, dar și cu crâmpeie din povestea lor de viață, cu o sclipire din ceea ce înseamnă viitorul pentru ele.

cornelia

 

De această dată Porția de Coaching a acordat participantelor diploma cu numele FII ATENTĂ LA TINE! pentru că în multitudinea de sarcini zilnice pe care femeile de 40+ le realizează, uită adeseori să își acorde atenție.

Ceea ce le crește vulnerabilitatea dar le dă în mod paradoxal un plus de lumină și forță interioară.

%d blogeri au apreciat: