Pitch-ul Georgianei

smOpenConnect # 4 Galaţi din 9 ianuarie 2014 a avut loc la Yoobi. Am votat pitch-ul Georgianei Vânău, pentru că mi-a plăcut cel mai mult, felul în care a povestit cu pasiune şi entuziasm, despre ceea ce îi place cel mai mult să facă, marketing-ul on-line. Celebrele instrumente Facebook, Twiter, Google +, LinkedIn sunt reţele social-media, care se pot utiliza drept de canale de comunicare, pentru promovarea unei afaceri. Georgiana a câştigat cele mai multe voturi, drept pentru care îi transmit şi în acest mod felicitări şi mult noroc în cariera de marketing on-line.

Din pitch-ul ei am înţeles că dacă mă pricep şi fac acest lucru, de una singură, pot ajunge doar până la un punct, dincolo de care nu voi mai avea timpul, nici expertiza necesară. Ar trebui să fac doar asta, să stau (e un fel de spune că doar nu stai degeaba) pe internet, să urmăresc instrumentele de măsurare a audienţei, să postez peste tot, doar la orele cele mai indicate de vizitare, indicate de statistici, şi multe alte chestii strict tehnice, de care nu prea am auzit.

Soluţia oferită de Georgiana este angajarea unui expert în domeniu. Atunci ai avantajul că el ştie toate secretele unei asemenea meserii, care datorită suportului său virtual, este extrem de dinamică. La viteza cu care se schimbă astăzi echipamentele şi apar versiuni noi de programe, e musai să aplelezi la un specialist care asta face, tot timpul, îţi promovează afacerea pe ce canal sau reţea de socializare on-line, doreşti. Aşa află de tine lumea şi potenţiali vizitatori ai site-ului tău se pot transforma în potenţiali clienţi ai afacerii tale, pentru că te vor găsi mereu on-line, datorită expertului care va face asta pentru tine. Iar la final potenţialii clienţi se pot converti în clienţi pentru produsele şi serviciile pe care le oferi, cu o viteză mai mare decât dacă nu ai apela la ajutorul internetului şi te-ai baza doar pe marketing-ul clasic (ca să zic aşa).

Eşti on-line deci exişti, a fost concluzia zilei, la care au contribuit şi celelalte intervenţii de câte 1 minut (adică pitch-uri), (vezi lista lor aici) dar şi şedinţa de mentoring susţinută de Gabriel Ursan – despre e-mail marketing. Informaţiile transmise s-au completat într-un fel armonios, fiind toate într-un fel sau altul sub marea umbrelă a internetului.

%d blogeri au apreciat: